قیمت فرش سجاده _ ابعاد فرش سجاده ای

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398
21:03
ثریا
قیمت فرش سجاده _ ابعاد فرش سجاده ای

قیمت فرش سجاده ای:

قیمت فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه ها با توجه به دو عامل عمده و مهم تعیین می شود:

1. جنس نخ سجاده فرش: جنس نخ مهم ترین عامل برای تعیین قیمت فرش سجاده ای می باشد؛ معمولا دو نوع نخ اکرولیک و پلی استر در بافت سجاده فرش به عنوان نخ خاب به کار می رود. نخ اکرولیک و نخ پلی استر هر دو از الیاف مصنوعی محسوب می شوند.

نخ اکرولیک به سبب شباهت به ویژگی ها و خاصیت های نخ پشمی به نخ پشمی مصنوعی معروف است؛ از جمله ویژگی های نخ اکرولیک در سجاده فرش می توان به انعطاف پذیری بالا، نرمی بیشتر و همچنین دوام و طول عمر بالای آن اشاره کرد که این ویژگی ها باعث شده تا قیمتی به مراتب بالاتر از فرش سجاده با جنس نخ پلی استر داشته باشد.

نخ پلی استر تقریبا ارزانترین نخ مورد استفاده در نخ خاب فرش سجاده ای می باشد. این جنس نخ کاملا بدون پرز است ولی بعد از مدتی رفت و آمد کوبیده شده و حالتی مانند موکت پیدا می کند.

2. تعداد شانه و میزان تراکم فرش سجاده ای: به طور کلی به تعداد گره های در عرض سجاده فرش شانه می گویند. به عنوان نمونه در یک فرش سجاده ی 700 شانه، در واقع در هر متر از عرض فرش، 700 گره بافته شده است.

به تعداد گره هایی که در طول سجاده فرش وجود دارد، تراکم گفته می شود. به عنوان مثال در یک فرش سجاده با تراکم 2250، یعنی در هر متر از طول آن، به میزان 2250 پود یا گره وجود دارد.

با توجه به تعاریف بالا مشخص است که هر چه شانه و تراکم در فرش سجاده ای بالاتر می رود، دارای بافت ریزتر، زیبایی رخ بیشتر و همچنین طول عمر بالاتری خواهد بود.

معمولا بالاترین و مناسبترین تعداد شانه برای سجاده فرش، تعداد 700 شانه می باشد.

ابعاد فرش سجاده ای:

معمولا سجاده فرش ها به صورت رول بافته می شوند؛ هر رول فرش مسجدی (هم فرش محرابی و هم فرش تشریفات غیر محرابی)، به طور ثابت و استاندارد دارای عرض 1 متر و 25 سانتی متر است در حالیکه اندازه ی طول هر رول فرش سجاده ای به طول مسجد بستگی دارد و معمولا به سفارش مشتری یا مقدار مورد نیاز مسجد بافته می شود.

اگر بخواهیم فقط ابعاد یک سجاده فرش محرابی را مورد بررسی قرار دهیم، به صورت تک محرابی دارای طول ثابت 1 متر و 25 سانتی متر و همچنین دارای عرض ثابت 63 تا 64 سانتی متر خواهد بود.


فروش اینترنتی فرش سجاده ای برای مسجد و نمازخانه از کارخانه چگونه صورت می گیرد؟

اولین قدم جهت خرید اینترنتی سجاده فرش، مشخص کردن متراژ دقیق مسجد و یا نمازخانه می باشد که در این مورد اگر نیاز باشد از طرف شرکت کارشناسانی را جهت بازدید و برآورد متراژ دقیق به محل مورد نظر اعزام می کنیم.

مرحله ی بعد انتخاب طرح و رنگ مناسب برای مسجد و نمازخانه است که خود شما با توجه فضای داخلی مکان متبرکه می توانید طرح و رنگ مناسب را بر گزینید و همچنین ما با ارسال نمونه کارهای انجام شده، شما را در بهترین انتخاب ممکن یاری می کنیم.

در مرحله ی سوم شما مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنید تا سفارش شما ثبت نهایی شده و وارد صف بافت شود؛ و در نهایت پس از بافت و تکمیل، فرش سجاده ای به همراه نصاب به محل مورد نظر فرستاده می شود تا علاوه بر نصب و اجرای سجاده فرش، تسویه ی کامل نیز صورت گیرد.


[ بازدید : 627 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
فروش اینترنتی فرش سجاده ای از کارخانه ؛ سجاده فرش مسجد - لیست قیمت فرش سجاده ای و ابعاد فرش سجاده ای ؛ فرش نمازخانه ای - سجاده فرش محرابی - فرش حسینیه - فرش امامزاده - فرش نمازخانه ی مدارس - فرش نمازخانه ی ارگان های دولتی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اینترنتی فرش سجاده ای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]