خرید آنلاین فرش سجاده

پنجشنبه 10 تير 1400
1:10
ثریا

خرید اینترنتی سجاده فرش

برخی از خریداران فرش مسجد، به دلیل نبود کارخانه بافت فرش ماشینی در نزدیکی منطقه‌ی خود و همین‌طور به علت صرفه‌جویی در زمان، ناچاراً مجبور به خرید اینترنتی سجاده فرش برای مسجد و نمازخانه خود هستند.

امروزه خرید آنلاین هر محصولی متداول شده و تقریبا می‌توان گفت که فروش اینترنتی در ایران کاملا جا افتاده است؛ البته همواره افراد سودجو و کلاهبردار در کمین هستند تا از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند.

پس اگر شما قصد خرید آنلاین سجاده فرش دارید باید 2 گام مهم را بردارید:

  1. اولین گام یافتن فروشنده‌ی مطمئن (ترجیحا خرید مستقیم از کارخانه)
  2. دومین گام، طی کردن مراحل خرید آنلاین فرش سجاده

در ادامه هر یک از این دو گام را برای شما کاملا توضیح خواهیم داد تا بدون دغدغه یک خرید مطمئن داشته باشید:


خرید آنلاین سجاده فرش مسجد از کارخانه کاشان

همانطور که می‌دانید کارخانه‌های مخصوص بافت فرش سجاده ای بسیار محدود هستند و در شهرک‌های صنعتی فرش می‌توانید به دنبال آن‌ها بگردید. به طور کلی مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی بافت فرش ماشینی، در دو شهر کاشان و مشهد قرار دارند. کاشان به دلیل نزدیکی مسافت به 3 شهر تهران، قم و اصفهان، به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران نامیده می‌شود و بیش‌تر شرکت‌های سجاده باف هم در کاشان هستند.

چرا برای خرید آنلاین فرش سجاده مطمئن باید مستقیماً از کارخانه خرید کرد؟

اول برای اینکه بخواهید مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کنید، می‌توانید حساب شرکتی و رسمی آن شرکت را دریافت کنید و مبلغ را مستقیماً به حساب شرکت سجاده فرش واریز کنید تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

دوم اینکه دیده شده برخی از افراد واسطه از ناآگاهی مردم سوءاستفاده کرده و هر متر مربع را با مبالغی حدود 40 تا 50 هزار تومان بیش‌تر از کارخانه به فروش می‌رسانند؛ که البته خودتان می‌دانید چون فرش‌های مسجدی در متراژهای بالا خریداری می‌شوند، حتی 1000 تومان هم چه اختلاف قیمتی را می‌تواند ایجاد کند.

پیش از ادامه دادن توضیحات، فیلم 1 دقیقه ای را از محل کارخانه فرش سجاده سبحان ببینید تا با محیط شرکت و نحوه‌ی بافت فرش سجاده مسجد آشنا شوید: (روی لینک زیر کلیک بفرمایید:)

https://pariscarpet.com/kharid-interneti-farsh-sajadei/

مراحل سفارش و خرید اینترنتی سجاده فرش کاشان

اگر می‌خواهید به صورت اینترنتی برای مسجد و یا نمازخانه‌ی خود فرش تهیه کنید، ابتدا به نمایندگی از هیات امنای مسجد (خیران و بانیان) یک نفر را به عنوان مسئول خرید انتخاب کنید تا کارهای تماس با شرکت، ثبت سفارش و همچنین پیگیری وضعیت سفارش را انجام دهد؛ در واقع بهتر است شخصِ مسئول، رابط بین خریداران (هیات امنا) و فروشنده (کارخانه) باشد تا از چند حرفی اجتناب شود و اشتباهی رخ ندهد.

حالا 6 مرحله‌ی زیر را به ترتیب باید طی کنید تا خرید اینترنتی فرش مسجد سجاده ای شما بدون هیچ مشکلی ثبت شود:

1. مشخص نمودن متراژ

پیش از هر چیز بهتر است که متراژ مسجد و یا نمازخانه را مشخص کنیم تا برآورد اولیه از میزان رول فرش سجاده مورد نیاز و همچنین قیمت تخمینی را داشته باشیم.

از آنجاییکه ما با متر مربع کار داریم، فقط یک نقشه‌ی بسیار ساده و دستی روی کاغذ رسم کنید و در آن سه مورد مهم را مشخص کنید:

  1. طول مسجد
  2. عرض مسجد
  3. جهت قبله

2. انتخاب جنس نخ و تعداد شانه سجاده فرش

در مرحله‌ی دوم انتخاب جنس نخ فرش مسجدی مهم‌ترین مرحله می‌باشد چرا که روی قیمت فرش مسجد تاثیر مستقیم دارد. به طور کلی باید بگوییم رایج‌ترین نخ‌ها در بافت سجاده فرش، 2 نوع نخ اکریلیک و پلی استر هستند که نخ اکریلیک بهترین کیفیت نخ را دارا می‌باشد. در این قسمت شما براساس میزان مبلغی که می‌خواهید هزینه کنید باید جنس نخ را انتخاب کنید.

همچنین تعداد شانه و تراکم را هم باید انتخاب کنید که این مورد هم در قیمت نهایی فرش سجاده شما تاثیرگذار خواهد بود. در واقع شانه و تراکم همان تعداد گره‌های فرش ماشینی هستند که هر چقدر تعداد این گره‌ها در بافت بالاتر رود، سجاده فرش با کیفیت‌تر و با دوام‌تر می‌شود.

ما در اینجا فقط 2 نوع نخ اکریلیک و پلی استر را معرفی کردیم ولی نخ‌های دیگری هم در بافت فرش سجاده نمازخانه و مسجد به کار می‌روند که مزایا و معایب هر یک از جنس نخ ها و همچنین اطلاعات لازم را در مورد تعداد شانه و تراکم به صورت مفصل در سایت www.paricarpet.com توضیح داده ایم.

3. انتخاب کردن طرح و رنگ جهت خرید آنلاین فرش سجاده

انتخاب طرح و رنگ جهت خرید اینترنتی فرش سجاده ای به سلیقه‌ی خریداران و هیات امنای مساجد مربوط می‌باشد. به طور معمول طرح و رنگ تاثیری در قیمت نهایی سجاده فرش مسجد شما نخواهد داشت.

4. پیش پرداخت برای ثبت خرید اینترنتی سجاده فرش

پس از مشخص شدن متراژ و نوع سجاده فرش (جنس نخ و شانه) و همچنین طرح و رنگ، مدیریت فروش شرکت فرش سبحان پیش فاکتوری را برای شما تنظیم کرده و از طریق واتساپ و یا فکس برای شما ارسال می‌کند.

در این پیش فاکتور قیمت هر متر مربع و قیمت کل فرش سجاده ای مسجد محاسبه گردیده و در صورت تایید آن مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز می‌کنید تا سفارش خرید اینترنتی سجاده فرش شما ثبت نهایی شود.

5.ارسال فرش مسجد به محل

پس از بافت فرش سجاده ای و تکمیل آن، از شرکت با شما تماس گرفته می‌شود تا روز و ساعت ارسال فرش به محل را همراه نصاب (در صورت نیاز) هماهنگ کنند.

برای آشنایی با انواع طرح های فرش مسجد بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آشنایی با طرح های سجاده فرش مسجد


موضوعات: فرش سجاده,
[ بازدید : 474 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
فروش اینترنتی فرش سجاده ای از کارخانه ؛ سجاده فرش مسجد - لیست قیمت فرش سجاده ای و ابعاد فرش سجاده ای ؛ فرش نمازخانه ای - سجاده فرش محرابی - فرش حسینیه - فرش امامزاده - فرش نمازخانه ی مدارس - فرش نمازخانه ی ارگان های دولتی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اینترنتی فرش سجاده ای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]